ВИКЛАДАЧІ КОЛЕДЖУ ЛІЛІЯ ЯКИМЕЦЬ ТА ГАННА БОДНАРЧУК МАЛИ ПРИЄМНІСТЬ БУТИ УЧАСНИКАМИ ШКОЛИ УСПІШНОГО МЕДИЧНОГО МЕНЕДЖЕРА
2019-10-3022 жовтня 2019 року викладачі коледжу Лілія Якимець та Ганна Боднарчук мали приємність бути учасниками Школа успішного медичного менеджера – ШУММ. Оскільки сесія була організована для сімейних лікарів, то й отримала назву #сімейний_ШУММ. Цікаві спікери, актуальні теми для обговорення, приємна дружня атмосфера, креативність і бажання вчитися зробили захід надзвичайно цікавим, корисним, драйвовим і сучасним.
Серед 190 претендентів на участь на конкурсній основі було відібрано 70 кандидатів – сімейних лікарів, які географічно представили всю Львівську область.
Програма заходу була змістовною та інформаційно насиченою, оскільки містила виступи у вигляді презентацій, панельне обговорення та жваві дискусії між учасниками. Заступник генерального директора з хірургічної роботи у Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр Олег Дуда ознайомив з проблемою ранньої діагностики раку молочної залози та можливостями сучасних онкоцентрів. Завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту НУ «Львівська політехніка», професор, доктор наук Назар Подольчак дискутував з учасниками про стратегію розвитку первинної ланки та обговорив поняття «тренд» у лікарській практиці. Директорка Львівського обласного центру громадського здоров’я Maryana Sluzhynska акцентувала свій виступ на розумінні поняття «громадське здоров’я» та ознайомила з напрямками роботи Львівського обласного центру громадського здоров’я. Директор Західного міжрегіонального департаменту Національної служби здоров’я України Мар’яна Возниця та заступник директора Західного міжрегіонального департаменту Національної служби здоров’я України Володимир Мельничук інформували про подальші кроки в реформуванні охорони здоров’я Львівщини. Модератором заходу виступала Iryna Mykychak директорка департаменту охорони здоров’я ЛОДА.
То що ж таки означає «бути в тренді»? Це не лише бути в потрібному місці в потрібний час, а й використовувати набуті знання для постійного розвитку особистості та навчального закладу в цілому.